نردبان خانگی 1 پله

نردبان یک پله خانگی مدل کاراسان

نردبان های یک پله در سه ارتفاع مختلف نردبان یک پله 25 سانتی متری،نردبان یک پله 40 سانتی متری و نردبان یک پله 60 سانتی متری و در دو حالت چهار پایه و تاشو تولید میشوند.

نردبان خانگی نردبان خانگی

  • جنس بدنه: آهن
  • وزن نردبان: 2 کیلو گرم
  • ارتفاع: 25، 40 و 60 سانتی متر
  • حد اکثر وزن قابل تحمل: 100


ثبت سفارش: ۰۲۶-۳۶۵۱۴۳۴۵

ثبت سفارش از طریق فرم



نردبان 1 پله خانگی یک وسیله کاربردی و ایمن برای دسترسی به ارتفاعات کم مانند کابینت ها می‌باشد. این محصول با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک گزینه عالی برای استفاده در محیط‌های خانگی و آپارتمان‌ها است.

ویژگی‌های برجسته:

1. طراحی کوچک:

نردبان 1 پله به عنوان یک ویژگی بارز است که به کاربر این امکان را می‌دهد که پس از استفاده، نردبان را در فضای محدود نگهداری کند. این ویژگی ایده‌آل برای محیط‌های با فضای محدود مانند آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک است.

2. ساختار محکم و بادوام:

این نردبان با ساختار محکم و دوام بالا طراحی شده است، که باعث استحکام و ثبات کامل نردبان تحت وزن استفاده‌کننده می‌شود. این ویژگی ایمنی و اعتماد به نفس در هنگام استفاده را تضمین می‌کند.

3. کاربرد آسان و بدون دردسر:

نردبان 1 پله تاشو با کاربرد آسان و بدون دردسر، به هر کسی امکان استفاده را می‌دهد. این محصول، به‌راحتی قابل تاشو شدن و در هر نقطه‌ای از خانه به‌کار بردن را فراهم می‌کند.

4. مکان‌گذاری مناسب:

این نردبان باید در مکانی قرار گیرد که همیشه قابل دسترس باشد و ایمنی استفاده از آن را تضمین کند. توجه به مکان‌گذاری مناسب نقش حیاتی در ایمنی کاربران این محصول دارد.

5. کیفیت ساخت با دوام:

در انتخاب نردبان 1 پله تاشو، توجه به کیفیت ساخت و مواد مصرفی آن امر حیاتی است. مواد با کیفیت پایین می‌توانند به سرعت خراب شوند و موجب افت کیفیت و ایمنی محصول گردند. بهتر است از محصولات با کیفیت بالا و دوام مطمئن حمایت کنید. نردبان 1 پله تاشو خانگی با ترکیب این ویژگی‌ها، یک ابزار کاربردی، ایمن و قابل اعتماد برای دسترسی به ارتفاعات مختلف در خانه می‌باشد.
تماس با ما